Stefan Carlsson

Stefan Carlsson har sedan ett år arbetat hos Ejderstedts med huvuduppgifterna att planera serviceteknikernas resande. Med Stefans planering uppnår vi en kundtrygg inställelse av våra servicetekniker som på bästa sätt skall överensstämma med kundernas servicebehov. Behoven tillsammans med ett kostnadseffektivt resande är Stefans dagliga pussel.

 

För att säkerställa att alla uppdrag finns med i planeringen samlar Stefan servicegänget varje måndag morgon för att disutera och färdigställa veckans schema. Den föregående veckans utförda uppdrag redovisas, eventuella akuta uppdrag diskuteras tillsammans med den framförvarande veckans planerade serviceuppdrag. Detta är pusselbitarna som varje vecka skall läggas på plats. Utöver serviceplaneringen är Stefan behjälpig med vår reservdelsförsäljning.

 

Stefan är utbildad inom el och har sin erfarenheter ifrån metallindustrin med bl.a. elektrolytisk ytbehandling som detaljkunskap. Stefan åker gärna själv till våra kunder för att vara behjälpig där en Ejderstedts teknikerinsats efterfrågas.

 

Stefan säger: "Vid sidan av våra daliga tekniska frågeställningar snackar jag gärna motorcyklar".

 

Stefan Carlsson

Eftermarknad, support och reservdelar

Stefan Carlsson

 

Eftermarknad, support och reservdelar

 

+46(0)36 - 31 22 99

stefan.carlsson@ejderstedts.se